15.11.12

kapatıyoruz

Durdum ve düşündüm. Uzun zamandır yazı yazmayışım, yaratıcılığımın kelimelere dökümünden uzaklaşışım, uzun zamandır çok daha az kitap okumam falan derken birden Epipopanik kelimesini telaffuz ederken o hazzı alamadığımı fark ettim.(evet, telaffuzu çok eğlenceliydi bence)
Epipopanik; bir gün, bir anda aklıma gelen bir kelimeydi. Masalsı, biraz pembe, biraz egolu, bolca ben dolu, hayatımda diğer bloglar gibi önemli yer etmiş bir şeydi ama sanırım artık miadı dolu..
Yeni bir isim bulunca yeni bir blog açacağım, burada duyururum zaten onu.
Yan taraftaki kutucuk 45 takipçim olduğunu söylüyor. Hepsine teşekkürlerimi sunuyorum öncelikle. Okuyanlara, yorum yazanlara, okumaktan vazgeçenlere ve diğerlerine.
(ne kadar da resmi bir dilim var değil mi artık?)
Epipopanik, bitti.

bir varmış, bir yokmuş; epipopanik artık son bulmuş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder