31.10.12

kafam sorularla dolu

-hiç renk evcilleştirdiniz mi?
-uçuşan notaları yakalamak için nasıl bir ağ kullanmak gerekir?
-teller sustuklarında ne hisseder?
-kelimeler varoluşlarından mutlu mu?
-varoluşçu kelimeler de var mı?
-utangaç kavramlar var mıdır?
-boşluğun benliğinin sesi nasıldır?
-gülümseyen yıldızlar ve gülümsemeyen yıldızlar arasında fark var mıdır?
-yaşlı yıldızlar bilge midir?
-kara delikler depresyona girer mi?
-odamın duvarları beni seviyor mudur?
-çok tatlı yemek neden daha güzel yapmaz dünyayı?
-tanrı beni sevmiyor mu?
-düş kapanlarım çalışıyor mu?
-düş kapanlarını modifiye edersek başka şeyler de yakalayabilir miyiz?
-büyülü eşyalar nasıl yapılıyor?
-evcil bulutum olsa olur mu?
-evcil bulutlar musluk suyu içerlerse hastalanırlar mı?
-siyah bulutlar nasıl hissediyorlar kendilerini?
-cadılar bayramı gecesi gerçekleştiği iddia edilinen o duvar zayıflamasından faydalanıp dış dünyada kalmış kısımlarımızı kurtarabilecek miyiz?
-ruhumu ben mi kırdım? parçalar nerde?
-neden gözlerimi kapattığımda karanlıktan başka hiç bir şey göremiyorum?
-imgeler biz onları göremediğimizde nerede duruyor?
-biz uyurken parmaklarımız ne yapıyor?
-kelimeler çıkarken çıkış yollarını zedeliyor mudur yoksa rahatlatıyor mudur?
-posterler sıkılır mı?
-kahve kremasını sevmemem kahvenin kutsallığından kelli olaraktan münafıklık mıdır?
-neden ben sütü kahve kremasına tercih ederken bazı insanlar kahve kremasını süte tercih ediyor?
-neden bazı insanlar jelibon sevmez?
-neden bazı insanlar çok insan?
-neden konuşmalarımız sadece duyulabilir şeyler?
-neden bazı şeyleri farklı algılamak için fazladan efor sarfetmek gerekiyor bazen?
-neden neden için başka kelime aklıma gelmiyor?
-neden varolmayan bir renk düşleyemiyoruz?
-mut neden biter?
-mucizeler nadiriyetini kaybetmeyecek mi hiç?
-gerçellik beni zehirlemeye ne kadar daha devam edecek?
-neden bunca zamandır hiç yazmadım?..
-sorularım neden bitti?....
öyle işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder