18.9.12

kısa kısa not not beşlibirşeybelki

-sıcak mı soğuk mu olması gerektiğine karar veremeyen, en sonunda sıkılıp yağmur yağdırmayı düşünen pek bir nevi şahsına münhasır izmir havası özellike sizin yanınıza "her ihtimale karşı gömleği"nizi almadığınız zamanlarda soğuyacakmış gibi izlenimler veriyorsa; yaşamınız dışarıdan bakınca sıkıcı olmayabilir. içerisi daha basık ve havasız ama ne yazık ki..

-cadılar bayramı geliyor. geçen seneki gibi bir balo, parti hazırlığına soyunduk bugün. gelin, kalabalık ve kostümlü olunsun. gece daha bir renkli olsun. gelin dediysem lütfen yani.

-iş bulmam lazım ve ben bir sürü kursa gitmek istiyorum ama işim olursa muhtemelen hiç bir kursa gidemeyeceğim ve işim olmazsa da kurslara hiç para veremeyeceğim. sevimsiz bir cümle hazırladım ben az önce sizlere, siz de okudunuz nedense işte..

-okul benden para istedi ama sormadı ki bende var mı ondan

-klavyemde yürüyen bir kedim bile yok.

-sarkazm/hiciv diye bir şey var, bunu başaramayanlardan daha çok var ama tabiiki onu anlamayanlar kadar çok yoklar

-müzik ruhun gıdası olabilir, benim ruhum olmayabilir, varsa beslenme sistemlerinde sorun olabilir. veyahut müzik zevkim çevremdekilerden biraz farklı olabilir.

-hala neil gaiman'ı çok kıskanıyorum..

http://www.100tpc.org/ şeysi için türkiye organizatörüne ulaşmaya çalıştım; kitap okumacayı o gün yapalım ama başka bir etkinlikle çakışmasın, hatta başka bir şey varsa ona destek verelim falan gibisinden bir şeyler söylemeye çalıştım ama ya ben söyleyemedim ya da o çok ters anladı durumu. bir ara açıklayayım, ay sonuna da yeni bir kitap okumaca yapacağız gibi falan mesela. ona da gelin, lütfen.

-ttnet'in kablosuz hedesine günde üçten fazla bağlanılmıyormuş. üstelik hata verince de bağlanmış sayıyormuş seni. ne kadar çirkin değil mi?

-hobilerim arasında starbucks bardağı boyamak var.

-bazı bölümlerin çok karizmatik isimli dersleri var, kıskanıyorum

-benden mühendis olmaz. olmuyor.

-"o kadar optimistsin ki!" diye başlayan ünlem ve hiciv dolu bir cümle kuramadığıma üzüldüğüm zamanlar var ama sevimli bir üzüntü oluyor bu genelde

-şirince'ye gitmek istiyorum ben mesela, çok oldu son gidişimden beri..

-plan yaparken zaman belirlemeyip spontane olarak plan harekete geçirmenin çok özel bir keyfi var zira planlanmış şeylerin yapılamadığında verdiği hüznü çok az şey bastırabiliyor bence..

-kitap okumalıyım ben

-ben kitaba bakarken kitap da beni izliyor mu ki?..

-sıkıldıma

-bitti, şimdi yazı işkencem bitti sizlere uyguladığım. artık yaşamınıza geri dönebilirsiniz. çaldığım zamanınızı ne yazık ki geri iade edemiyorum, hatta bana ulaşmıyor bile. zararına çalışıyoruz valla. valla bak?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder