19.8.12

reklaylaylam

Merhaba, orada kimse var mı?

KSA adında bir şey var İzmir'de mesela. Kurgu Sanatları Atölyesi, Kurgu Sanat Atölyesi, Karmaşık Sarmaşıklar Alanı gibi çeşitli isimlere keyfi olarak sahip olabileceği gibi aynı zamanda işe yarar pek çok şey yapan Pörtü adlı bir sayfaya sahip. Pörtü konserler, konferanslar ve benzeri şeylerle ilgilenirken KSA kitap okuma günleri, tartışma günleri ve benzeri etkinlikler düzenlemekle uğraşmaktadır.

Çok ciddi oldu, sonra fazla resmi üsluba sahip olmakla itham ediliyorum. İzmir'de iseniz ve kitap okumakla, bir şeyler üretmekle ilgileniyorsanız sizleri de bekliyoruz. Uyumlu ve arkadaş canlısı olmanızı tercih ediyorum. Çünkü ben öyleyim! Yani bu tip durumlarda öyleyim. Süperizdir biz zaten, ondan siz de gelip süper olun!


Izmir Board Game Enthusiasts diye de bir şey var mesela, toplanıp kutu oyunları oynuyoruz. Civilization, Citadels, Dixit gibi oyunlarımız var mesela! Geniş sayılabilecek bir yaş aralığında 10-15 kişi civarında toplanıyoruz iki üç haftada bir. Bir süredir aksadı bayram ve bu kitlenin katıldığı başka etkinlikler nedeniyle ama düzenleneceğini düşünüyoruz zamanla. Düşünüyorum ya da.. Bana kaldı da bu iş niyeyse.. Neyse..

Mesela Go oynayanlar var İzmir'de, dernek falan hatta bunlar. Bir ara gidip öğreneceğim doğru düzgün oynamayı ama hep üşeniyorum. Haftaya Cosplay partisi yapacak olan bir ekip var mesela. Sonra bu arkadaşlar var, FRP ve minyatür oyunları ile falan ilgileniyorlar.

Onun dışında şunlar güzel bir grup bence mesela, bir ara gidip dinlemeyi düşünüyorum tekrar.

13 var bi'de mesela Alsancak'ta, terasında rahat koltuklar var falan. Güzel yer, seviyoruz ben. Tekilli-çoğullu, evet.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder