8.8.12

kahve renk değildir

Kahvenin renginde bir tuhaflık mı var?

Ne katıyordum ben kahveye? Cidden biraz çözünebilir kahve ve sıcak su muydu kahve dediğim şey sadece? Neden tadı ve anısı buna sığdırılamayacak gibi ki? Bardağa biraz kahve ve.. Önce soğuk su kahveyi çözmek için. Yoksa yakalanan başarısız yalanlar gibi bir tadı oluyor kahvenin, yanık gibi.. Şekeri düşünüyorum ama hayır, sadece süt ile yumuşatılmış ve bir şeyleri bastırmak için kullanılan kahvenin içine katmalı şekeri. Açlığı bastıran kahveler, görünmez yaraların sızısını bastıran kahveler, sabahın yoğunluğunu bastıran kahveler hep sütlü oluyor nedense.

 Kahvenin rengi yapılan kişinin ruh haline göre mi değişiyor cidden? Sanki daha koyuydu normalde kahvenin rengi. Gece bakılan boşluğun rengindeki kahvelere alışmışlık var tabii. Düşünmüyor değilim bir iki damla boya ile gece göğü renginde kahve yapmayı. Yıldız olarak ne eklerim bilemedim ama..

Sıcak ve yumuşak sohbetler için tarçın atılır mesela kahveye, kendi başıma içerken atmışlığım neyedir bilemiyorum ama. Sütlü ve tarçınlı ise dünyaya odaklanmayı sağlıyor belki mesela.

Bir de çikolata var tabii, kahveye garip şeyler yapıyor. Küçük bir savaş çıkıyor eriyip karışırken onlar bence tatları arasında, galip gelen ilk yudumdaki hissi belirliyor.

Kahvemin renginde bir gariplik mi var? Yaparken ne düşünüyordum acaba?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder