30.7.12

boş sokaklar

Sokakları boş tutuyorum gelişin için.
Sabahın erken saatlerinin loşluğunda, gölgesiz ve serin sokaklarda rüzgarın bile sesi çıkmıyor. Yankılar daha uyanmamış gibi. Kaçırmaman için bu manzarayı, boş tutuyorum sokakları ben de.
Kimse yok etrafta, arada sırada hızlı hızlı yürüyen birileri oluyor ama onları saymıyorum çünkü bir yerlere yetişiyorlar. Manzarayı kimseyle paylaşmıyorum, olduğu haliyle korumaya uğraşıyorum. Boş tutuyorum sokakları senin için.
Güneş sabah mahmurluğunu üzerinden atıp yukarı tırmandıkça zorlanıyorum artık. Güneş bakıyor, insanlar yürüyor, geliyor, bekliyor. Boşluk yitiyor gözlerimin önünde. Bir köşe bulup savunmaya çalışıyorum. En azından orayı boş tutuyorum senin için.
Güneş doruğa ulaşıyor ve gerinip ısısıyla sarılıyor sokaklara. Terleyen ve üfleyen insanlar dolduruyor etrafı artık. Elimde boş köşe kalmıyor, gözlerimi kapıyorum. Ellerimin içindeki boşluğu korumak adına yüzüme kapatıyorum ama kir ve toz dolmuş onlar da, başaramıyorum. Tutacak bir boşluk arıyorum senin için.
Yorgunluğum sırtıma vuruyor tüm gücüyle, bir yerlere oturuyorum. Her yan kalabalık, her yerde bir şeyler. Yanım bile boş değil otururken. Gözlerimi yumuyorum, kalbimin sokaklarına bakıyorum ve boş tutuyorum onları gelişin için.
Artık rahatım, gülümsüyorum, yaşamaya devam edebilirim beklerken.
http://www.youtube.com/watch?v=jWFb5z3kUSQ


çok yüzeysel, çok boş, çok çirkin olmuş.. mneh, beğenmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder