28.6.12

KONTAKT 2

TAKT(Türkiye Alt Kültür Topluluğu)'ın bir etkinliği var bu haftasonu İstanbul'da. Convention anlamında FRP ve türevleri için Türkiye'de yapılan en büyük etkinlik şu anda kendisi. Ki oldukça geniş bir etkinlik planları da var bu sene ve bununla birlikte gerçek bir fuar olma yolunda bir adım bu seneki Kontakt bence. Geçen sene katılmış, eğlenmiş, fazla gezmeye vakit bulamamış ve kendi mükemmelliyetçiliğimden olsa gerek ki daha iyi olabileceğini düşünmüştüm. Bu sene, geçen sene düşündüklerimi ödetecekmişcesine bir dolulukla geliyor sanırım. (belki ukalalık yapar burun kıvırırım yine ama bunu yapacak vaktim kalacağından emin olamıyorum aslında zira ben de iki oyunla katılıyorum bu sene Kontakt'a)
Yolunuz düşerse gelin, hatta kahve içelim falan. Kahve içmesek bile etrafta eğlenecek bir şeyler bulursunuz bence kesin.
http://kon-takt.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder