16.4.12

düşünerek uyanmak

http://kippery.deviantart.com/art/homage-185790713

bazı şeyler var ki yoğun bir duygu seline kapılmanıza neden oluyor. aynı anda hem iyi hem kötü pek çok şey hissettirebiliyorlar, kıyamıyorsun bazen paylaşmaya her ne kadar herkesle paylaşmak isteseniz de. "yeterince saklarsam, gömersem içime tamamen benim olur" hissi ile "daha fazla insan daha fazla duygu yüklerse çok daha anlamlı olur" hissi arasında takılıp kalıyorsunuz bazen. belki yapmıyorsunuz, bu sadece benim kurmacam..

bir şeyleri gizleme konusundaki başarı, göz önünde tutma konusundaki başarı ile aynı mıdır diye düşünmeden edemiyor insan bazen. ikisinde de bilinçaltınız sizden daha başarılıysa garip bir hayatınız olabiliyor ama..

http://www.youtube.com/watch?v=AL8tzx0CQVg&feature=related
şu olayın 73'te olmuş olması, orada olamamak falan bir hüzün benim için şu anda.

tamamen linklerden oluşan yeni bir yazı hazırlayasım var sanırım, daha uzun ve daha çok linki bir şeyler.

aynı anda hem güneş hem de yağmur olunca çok şiirsel duruyor hava



yazı yazma olgusu değişime uğruyor kafamda sanki, korkuyorum..

2 yorum:

  1. O duyguyu çok iyi biliyorum. Başkaları benim sevdiğim kadar sevemez, değerini bilemez diye korkuyorum. Değerini bilmeyecek gözler görmesin, kulaklar duymasın istiyorum. Ama sonra belki değerini bilecek birisi ben sakladığım için kaçırıyordur diye düşünüyorum. Eninde sonunda hep paylaşıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Pek saklayamıyoruz sanırım, bir yerlerde patlak veriyor paylaşma ihtiyacı.

    YanıtlaSil