11.3.12

reklamlam

neverending writers block

var böyle bir şey sanırım ya da aslında yazı yazmak bana göre bir şey değil. bilemiyorum artık. neyse; reklam yapmaya geldim zaten yine yazacak bir şey bulamayıp.

türkiye kitap okuyor gibi adı olan bir etkinlik vardı bundan iki üç sene önce, alsancak kıbrıs şehitlerinin ortasında sırt sırta verip ip gibi dizilip kitap okumuştuk yarım saat bir saat kadar. hava çok sıcaktı, insanlar çok garipti. defterlerimden birinde yanımızdan geçen insanların komik yorumları vardı. bir çocuğun "neden böyleler? ceza mı vermişler bunlara?" deyişi hala haklımda ama. bunu düşünüp ne kadar hoş bir görüntü diye aklımdan geçirirken bir yerlerde toplanıp bir şeyler okumanın eğlenceli olup olmayacağını merak ettim ve sanırım kuyuya taş attım. bir kaç arkadaşın çok hoşuna gitmiş olacak ki fikir bir sürü insan davet ettiler. neyse; sanırım insanların hoşuna gitmiş gibi. eğer güzel bir şeyler çıkarsa ortaya tekrar düzenlemeyi de düşünüyorum. mesela haftasonu falan olarak. bunu okuyorsanız siz de davetlisiniz bu arada! hatta siz de davet de edebilirsiniz falan. öyle işte..
http://www.facebook.com/events/185556794890749/

etkinliğin yapıldığı yer sevimli bir sokak, kıbrıs şehitlerinin ya da barlar sokağının o kaosundan çok uzakta. sessiz, sakin. kafeler sevimli. henüz sadece birini deneyebildim, diğerlerine cesaret edemedim ama seviyorum sanırım orayı. filtre kahveleri de güzel oldukça.

hani reklamlara devam edersek bu bir pörtü etkinliğidir diyebiliriz. pörtü hala devam ediyor, cumartesileri yenilenip seçmece etkinlikler gösteriyor izmir'den haftalık olarak. o da burada işte: http://www.facebook.com/pages/P%C3%B6rt%C3%BC/244583342272946

mesela hepsinin dışında; http://izmircon.org/ böyle de bir şeyle uğraşıyoruz bir süredir. kocaman olma yolunda gidiyor. hani entel kipteki onca şeyden sonra ne alaka diyecekseniz böyle bir şey; diyemedim bir şey. yine de eğlenceli olacak, ilginiz varsa bu tip şeylere beklerim. etrafı falan gösteririm gerekirse.

şimdilik bu kadar. bir yerlerde unuttuğum yaratıcılığım ve benden uzak duran ilham perilerine iyi dileklerimle sizlere bolca kedi görme ihtimalli günler dilerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder