5.3.12

bencilvekısaçizgilinotlardanbiridahaişte

-zaten okuyan az, depresif yazmaya devam edersem onlar da gidecek her halde dedim ama sonra mogwai çalmaya başladı. bilemedim mogwai ile ne sözcükler çıkartılabilir.
-bu aralar çok inatçıyım mesela, intikam mı alıyor bilinçaltım kendince bilmiyorum ama bazen insanların bazı söylediklerini anlamamakta direniyorum ve kendi bildiğimde ısrar ediyorum. çok kaba görünüyor muhtemelen, -garip. durdurmak gerek. dur tuşu neredeydi bunun?..
-hava soğuk ve sıcağın ikisi de olamayan ve beni üşüten halinde, sevmiyorum. doğru düzgün ısınsın, bir yerlerde bulut seyredebileyim istiyorum.
-gitmek istiyorum, yine. tatil gerek. tatil gerek. huzur gerek.
-mut sözcüğü üzerinden giderken u'nun bir gelecek eki olabileceğine karar verdim.
-hiç puzzle gibi hissettiniz mi?
-benim dünyamda bazen elektirikler kesilirmiş gibi ışık ve mut kaybolabiliyor sanırım
ve işte böyle bir şeyler.. daha fazla huysuzlanmaya gerek yok buralarda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder