3.3.12

asla yapılmayacak bir filmin fragmanı: mealin intikamı

x: Nasıl yani? Eğer düşünmezsem ölecek miyim?
t: Evet, düşünmediğin zamanlarda zehir daha hızlı yayılıyor.
----
y: Seni anlamıyorum..
x: Bak! Anlamıyorsun! Zaten anlamamalısın yoksa sana da olur!
----
c: Üzgünüm, ben gidiyorum..
f: Nasıl yani? Gidiyorum derken, tamamen mi? Benden mi? Ama.. Ama neden?
c: Olmuyor, aynı hissetmiyorum. Başka bir şey yok yani, sadece artık hissetmiyorum seni..
----
x: Ne? Öldü mü? Nasıl olur?
t: Sizleri uyardım ama onunki.. Bilemezdik.. c gidince boşluğa düştü, düşünmekten vazgeçti, hastalık onu yakaladı.. Çok üzgünüm..
----
x: Hatırlamaya çalış, düşünemiyorsan hatırla! Eski günleri düşün, c'yi düşün! Ağla! Ağlarken bile düşünebilirsin!
----
p: Onları çıplak halde yatakta bulduk. Pek hoş bir durumda değil.
t: Çok hızlı yayılıyor, ne yapcağız bilmiyorum artık. Ama düşünmek zorundayım, zihninizin boşalmasına izin vermeyin sakın; yoksa siz de gidersiniz!
y: Peki onlar.. Onlar niye öldü?
x: Çünkü sevişirken bir şey düşünmez insanlar, tüm dünyayı unuturlar.
----
x: Kavramlar tarafından katlediliyoruz..



o değil de, çokaptalca oldu bu yahu? niye yazdım ki ben?..

5 yorum:

  1. elimde gökkuşağı renklerinde bir silah var ve her geçen saniye alnıma biraz daha yaklaşıyor. Acı veren düşüncelerden kurtaracak ama "ben" ide yok edecek boşluğumda

    YanıtlaSil
  2. bazılarımız, anlamadığımız her an ölüyoruz belki de zaten

    YanıtlaSil
  3. ya katlanılmaz, değiştiremeyecek ya da hiçbir zaman elde edemeyecek oluşumuz ise anladığımız, unutmak ve ya vazgeçmek de bizi öldürmez miydi?

    YanıtlaSil
  4. öylelerini anladığımız her an ölüyoruz zaten, unutmak ve vazgeçmek veyahut nisyan, lethe bir kurtuluş belki de ama çok uzaktan göz kırpıyor bizlere. kayıkçıya verecek iki gümüşümüz bile yok. cebine kelime dolduran adamın gümüşü mü olurmuş zaten..

    YanıtlaSil
  5. düşüncelerim cebimde ki gümüş sikkeler benim,
    yazdıkça harcarım kendimden.

    YanıtlaSil