11.2.12

ne? ha? kim?

-isminiz?
-bilmiyorum, kimse koymamış.
-soy isminiz?
-bir soyum olduğunu sanmıyorum.
-doğum tarihiniz?
-tanrının gülümsemediği bir günde doğmuşum, yağmur yağacakmış gibi yapıyor ama yağmıyormuş da diyorlar.
-doğum yeriniz?
-buradan çok uzaklarda bir yerlerde.
-cinsiyetiniz?
-cinsime dair yeterince şey bilemedim hiç.
-sigara kullanıyor musunuz?
-havadaki dumanı kullanıyorum, bağımlılık yapmış doğunca.
-eğitim durumunuz nedir?
-sigara içip içmememin eğitim durumundan daha öncelikli bir soru olup olmadığına karar verecek kadar şey öğrenmedim sanırım ama ilk sorduğunuz, umursamamanıza rağmen, ismim idi ondan bir düzen beklememeliyim sanırım.
-kendinizi on yıl sonra nerede görüyorsunuz?
-uzakta sanırım, çünkü göremiyorum.
-hobileriniz nelerdir?
-sözlerimin sonuna noktalar koymayı çok severim.
-kendinizi takım çalışmasına mı daha uygun görüyorsunuz yoksa bireysel çalışmaya mı?
-birlikte düşünecek insanları bulmanın zor olduğunu düşünüyorum daha çok. sizce bu bir cevap mıydı?
-bir takım çalışmasında kendinizi takım elemanı olarak mı görüyorsunuz yoksa lider mi?
-takım çalışmasında lider olmasa keşke diye düşünüyorum hep, geride kalıyorum sonra ama lider olmayınca da herkes lider olsam diye düşünüp geride kalıyor, çok komik değil mi?
-sanırım sorularım bu kadar.
-evet, yeterince sorumu biriktirdiniz. ben oturmaya devam edeyim, sizin zihniniz nasılsa hiç burada değildi zaten, birazdan gidersiniz. iyi geceler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder