25.1.12

illüzyonlar acıtır

-Görüntü çok korkunç bir şeymiş. Hislerden bağımsız olup sonradan onlarla bağlanan uyartılar çok garip şeyler doğrusu. Anlamlandırmakta zorluk çekiyorum.
-Güzel görünen ama güzel olmadığını bildiğin şeyleri görüp bir de bunlardan acı duyduğun zaman gör sen o korkunçluğu.
-Nasıl olabilir ki?
-Hoşlanmadığın hatta görmek bile istemediğin bir şeyleri görüp ne kadar güzel göründüklerini düşünmenin acısı gibi.
-Anlıyorum sanırım, anlarken kolay ama bunlar; hep anlıyorduk. Karşılaşınca problem oluyor sanırım.
-Kesinlikle!
-Geri dönmek istiyorum ben..
-Keşke çıkmasaymışım diyorsun değil mi o hikayeden? Neyse, devam etme; geri döndüreyim ben seni kağıdına. Kurgu dünyanda, her şeyin kavram olduğu yerde devam et yaşamına. Bilmiyorsun ki ne çok kıskanıyorum seni ben; her şeyin anlamı olan bir yer.. Bitireyim cümleyi de, rahat et. Gidip dinleneyim ben de biraz..

2 yorum:

  1. beni de yollasa ya biri hikayeme, kağıdın içinde bir figüran olsam dedim kendi kendime.

    YanıtlaSil
  2. bu dünyanın kurgusunda çok hata var, üstelik anlam bozukluklarıyla da dolu..

    YanıtlaSil