17.12.11

yılbaşında biten sene, ölür

Bu sene bitmeden yapmak istediğim şeylerin bir listesini çıkarmaya karar verdim. Aslında bunlar genel olarak yapmak istediğim ama sürekli ertelediğim veyahut vazgeçtiğim şeyler de olabilirler ama bir ihtimal sadece kurduğum hayaller de olabilirler. Muhtemelen, gerçekçi düşünmek gerekirse bunların hiçbirini yapacağıma inandığımı söyleyemem ama yapmak istiyorum bunları yalnızca. Zaman zaman editleyip yenileyebilirim belki listeyi ama bu da düşük bir ihtimal olabilir. Bunları yapmadığımı kendime yediremeyip başlığı silebilirim bile belki, bilmiyorum.
Yalnız kalmak çok huzursuz edici, ondan oluyor aslında her şey. Bağımlıyım insanlara sanırım..

-Bulutlara ve gökyüzüne bir mektup yazıp, uçan balona bağlayıp göğe yollamak istiyorum.
-Bir uçan balona upuzun bir ip bağlayıp nereye kadar yükseleceğine bakmak, balona sonsuz ipli uçurtma muamelesi yapmak istiyorum.
-Küçük kağıtlara küçük notlar yazıp onları etrafa bırakmak istiyorum, tercih ettiğim birincil yerler kitapçılardaki güzel kitapların içleri.
-Nargile dumanını sabun köpüğü balonlarına daha fazla doldurmak ve bunları etrafa yaymak istiyorum. (aslında bunu yaptım sayılır ama daha fazla yapabilmeyi başarmalıyım bence)
-İnsanlara hediye vermek istiyorum. Küçük, abuk şeyler; onların bana ifade ettiği şeyler onlara ifade edecekleri ile aynı mı bilmek istiyorum.
-Siyah keçeli kalem ve boş bir defter ile anlamlı çizgiler içermeyen bir karalamaca serüvenine başlamak istiyorum.
-Kitaplarımı insanlardan geri almak istiyorum(bunu çok istiyorum ama bu çok hayal sanırım ve genel konudan çok bağımsız)
-Cici insanların masalları olsun istiyorum.
-Yeni toka almalıyım ya da birilerine bana toka aldırmalıyım.
-Beyaz toblerone bulmalıyım, buldurmalıyım yok aslında sadece yemeliyim <3
-Yılbaşını anını olabildiğince güzel geçirmeliyim, daha önce geçirmediğim kadar hatta; önceki güzel geçişleri unutmak gerektiğine karar verdim.

-Cici insanlarla tanışmanın bir yolunu bulmalıyım..
-Daha fazla yazı yazmalıyım, o defter biraz daha dolmalı. 
-Bloga daha sık yazı gelmeli.
-Birileri bana tiramisu yapmalı.
-Yeni tarot kartlarıma alışmalıyım, gerekirse bir sürü insana fal bakmalıyım bunun için.
-Cevaplar kitabı ile aramdaki soğukluğu gidermeliyim.
-Saçımın yeni garip haline yönelik düzgün bir fotoğraf edinmeyi denemeliyim.
-Kitap yığınımı düzenlemeliyim.
-Düzgün kelimeleri bulma çalışmasına devam etmeliyim.
-Nesneleri anlamaya çalışmaya çalışmalıyım.
-Panomu düzenlemeliyim, her ne kadar üzerindeki tüm anılar ve küçük notlar ile sevimli dursa da miladı dolmuş gereksiz şeyleri atmak gerek. (mesela ilaç küpürleri, reklam kağıtları falan var. üşeniyorum ama)
-Kaybolmalıyım bir yerlerde, mümkünse kemeraltı'nda.
-Yarım kalmış işlerimi tamamlamalıyım olabildiğince.
-Netame'nin mp3'lerini bulmalıyım.
-Mektup yollamalıyım.
-Hazine haritası hazırlamak istiyorum, sonunda küçük bir ödül olan. Rastgele bir yerlere bırakmak ya da birilerine vermek istiyorum o haritayı.
-Buz pateninde düşmeden bir saat geçirebilmeliyim.
-Özüme dönmeliyim yeniyıl olmadan.
-İsteklerden gerekliliklere geçmeyi bırakmalıyım. Bırakmak istiyorum, zorlayınca hayatı hiç bir şey değişmiyor sonuçta.
-Eski üslubuma geri dönmek istiyorum.
-Duyulmamış bir masal istiyorum.
-Yan flüt ya da keman(-ımsılar da olur) dinlemek istiyorum canlı olarak.



işteöylebirşeyler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder