12.10.11

kim? nerede? ne?

"Sana neresi olduğunu bilmediğim bir yerde seni beklediğimi söylediğimde; bunu beni bulmaya çalışman ya da bulamayacağını ima etmek gibi bir amaç gütmemiş, sadece bir yerlerde olduğumu söylemek istemiştim. Bulamıyor olman senin suçun değil çünkü beklediğim şey senin beni bulman değil, sadece sendin; ama zaman geçip sen aramaktan vazgeçtiğinde, artık aramıyor olman da benim suçum olmayabilir çünkü aranmak gibi bir amacım da olmamıştı. Tek varolan senden uzaklarda bir yerde seninle olduğumdu benim ama sonra baktık ki bu gerçekten de anlaşılır bir şey değil sadece bir hismiş. Çünkü kavramların aslında kelimeleri yok.." dedi adam benim arada yazılı verdiğim suflelerin yardımıyla

Adam ve ben belki de ilk defa birlikte bir şeyler yazdık sanırım.
blogun da şeklini değiştirdim biraz ama fazla farklı oldu sanki

3 yorum:

  1. Telaşlı bir günün içinde esen rüzgar gibi . Yazın yazın, iyidir. Ve bloğunun renkleri "Sonbahardayız zaten" diyor. (:

    YanıtlaSil
  2. Ben bunu çok sevdim. Defalarca okudum. Çok güzel. (Tema da çok güzel. Geç olsa da yorumum. :D)

    YanıtlaSil