15.8.11

virgül

Cümlelerim abuk, yarım, bozuk ve cansız geliyor bir süredir. Yazmaya tekrar alışmaya çalışıyorum sanki. Bu sırada yaptığım bu yazımsı şeyleri burada yayınlamam doğru mu bilmiyorum. Her an silebilirim çoğunu zaten. Üstelik artık bu bloga uygun muyum onu da bilmiyorum. Bir şekilde daha çok yazmaya ve düşünmeye ihtiyacım var.

Hayat çok acayip..

Düşünüyorum da, ömrümüz boyunca defalarda bir şeyler değiştiriyoruz kendimizde. Kişiliğimizde değişen şeyler oluyor, giyimimizde, müzik tercihimizde, yazımımızda, konuşmamızda, zevklerimizde yani her şeyde. En azından bende oluyor dönem dönem ve bazen hepsi karışıveriyor, elimde hiçlikle kalıyorum. Bir tarzın varoluşu ve kayboluşu gibi. Belki öyle olmuyordur ama öyle hissettirebiliyor. Kurtulmak için çabalıyoruz bu tarz zamanlarda, eskiden ilgilendiğimiz şeyleri tekrar ilgi çekici kılmaya çalışıyor ya da yani ilgi noktaları bulmaya çalışıyoruz. Ya da o tarz bir şeyler.

Hayat cidden çok tuhaf..
Çok uzun zamandır vapura binmedim yine, ondan oluyordur belki de.

En güzel düşler sizinle olsun.
Chrome'nin güzel eklentisi sağolsun bunu dinledim yazarken.

1 yorum: