17.6.11

küfür!

http://www.whosay.com/neilgaiman/photos/38518

uzun zamandır bu kadar küfretmeyi istediğim olmamıştı hiç. kıskançlığımın boyutlarını tahmin edemezsiniz bence. yazım yeteneğimin, beni farklı kılacak bir düzeyde olmadığını düşünmemi geçersek -ki bence hiç yok zaten, göz yoruyorum yalnızca- yine de bu isimlere ulaşma şansımın hiç olmadığını düşünüyorum. en basitinden o ortam yok. mesela o çok kıskandığım neil gaiman, terry pratchett, douglas adams gibi insanlarla tanışmış hatta onları etrafında bulundurmuş. onlardan öğütler almış, onlarla muhabbet etmiş. bu insanların büyük bir kısmı, o zamanlarda da başarılı yazarlar olarak anılıyorlarmış. bilmiyorum çevremdeki insanlardan sanatta başarıya ulaşan olur mu ama -ki umarım olur, bari onlar bir şeyler yapsın- -yine ki her ne kadar uğraşanların sayısının şu anda az olduğunu düşünsem de- şu anda bana yol gösterecek, yardımcı olacak pek kimse yok kitaplarımın dışında. nasıl tanışılır da bilmiyorum böyle insanlarla. çekinirim ben.

hiç biri değil de, le guin gelse çay içsek falan hayatımda en çok istediğim üçüncü şey gerçekleşmiş olurdu. neil amcayı da o listede bir yerlere eklemeliyim sanırım. ben kahve severim ama onlar isterse çay da içerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder