17.6.11

aydaki adam tutulma esnasında ne düşünür?

Melapa;

Duydum ki ayı tutmuşlar geçen gün. Üzüldüm onun için, görmeye gidecektim bulutlar görüşme yasak dediler ben de somurtup vazgeçtim ama sonra kaçtı mı ne yaptıysa göründü bana o tuhaf haliyle. Kan rengi gibi duruyordu ya da şarap rengi ya da gelincikten yansıyan ışığın rengi. Bir an için ürkütücü bir an içinse muhteşem. Anlamadım, ona baktım ve bana bakmasını diledim. Bence bakmadı ama olsun. Ben o haline hem çok sevdim hem çok üzüldüm. Ne ilginç değil mi? Üstüne düşen gölgenin ortasını kapatışıyla aldığı hare şekli, o kırmızılık.. Tarifi zor..

Musluktan akan müziğe ihtiyacımız var, 18. İstanbul Caz Festivali reklamından esindim. Esinlenmedim ama, esindim. Belki orada da öyleydi. İstanbul zaten çok garip bir şehir değil mi?

Konular başlayıp bitiyor kafamda, kelimem yok; sıkıldım çokça. Birileri benim için de sokakları boş bıraksın, yürümek istiyorum serinlik içinde ve boşluktan ürkmeden. Sokakta yalnız kalmak çok zor iş, herkes gidince ürkütücülük geliveriyor. İzin vermiyor yalnızlığa..

evet, fever ray dinledim ben.

evet sıkıldım.

sıktığım için özür dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder