25.5.11

bir otostopçunun yanında havlusu varsa aynı zamanda bir hayalgücü de taşıdığı olasılığına inanabilirsiniz

Havlu günü bugün.

Senelerdir akşam 8 ila 10 arası hatırlayıp sadece "aa havlu günüydü bugün" diye kutlayabildiğim bu güne bu sene daha hazırlıklıyım yani en azından önceden hatırlıyorum. Gün boyu omzumda bir havlu ile gezebilir miyim asıl soru bu. Bir havlunun nesi var? Daha önce çeşitli organizasyon alanlarında bunu yaptım ama oralarda insanlar her türlü garipliğe açık oluyorlar. Bunu yapmak beni dışarıdan nasıl gösteriyordur ki? Hani kabul, çok da normal görünen biri değilim sanırım dışarıdan, en azından ailemin bulunduğu kesme göre ama bu konumuz değil. Hatırlamadığım bir senede ve yerde havlu gününü omzunda asılı bir havluyla geçiren birinin okul kampüsünde aynı şekilde havluyla dolaşan biriyle karşılaştığını okuyup özenmiştim. Şimdi bugün cesaret toplamaya çalışıyorum bunu yapmak için. İnsanların tuhaf bakışları bazı günler çok rahatsız edici oluyor bazen aldırmamak mümkün olsa bile. Hem bir havlunun nesi kötü ki?.. Ben mi çok abartıyorum yoksa?.. Neyse, insanlar çok garipler zaten..
Havlunuzu unutmayın bugün.

Köşe yazısı misali olayım mı? Bak, oldum. Tamam, beceremedim ama olsun. Yazacak başka şey de bulamıyorum zaten, susayım bari.

Hoşçakalın ve tüm balıklar için teşekkürler..

akşam havlularla alsancak çimlerin tavafına yönelik bir şeyler duydum, gerçekliğini araştırmaya gidiyorum
edit:// araştırdım, buldum, dürtükledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder