17.5.11

ben bazen bencilimdir

alışkanlık sanırım, toplum içinde bir şey yerken paylaşır ya da paylaşmak istemesek dahi sorarız insanlara "alır mısın" diye. ben yaparım yani en azından, kötü hissederim yapmadığımda. halbuki zordur bazı şeyleri paylaşmak ya da paylaşılan bazı şeylerin anlamı vardır ama o ortamda bulunan bazı kişilerin anlamayacağını bilirsiniz ve onlara vermek istemezsiniz ama oradadırlar. karamsarlaştı bu, vazgeçtim. konu değiştirelim ya da bakış açısı değiştirelim. toplum içinde kafayı yerken onu da paylaşmak zorunda kalır mısınız? "buyurun, zihnimin bu kısmını kemiriyorum siz de öteki parçadan alın biraz. çekinmeyin." gibi. bencilim ben. zihnimi sadece ben kemirebilmeliyim, siz yapmamalısınız bunu. hatta toplum içinde kafayı yemeye bile gerek yok açıkta duran yiyeceğe "aa ne varmış yesek ya" diyen bazenarsızolabilen insanlar misali açıkta gören yenilebilir kafa ve akıl sağlığına saldırıp parça parça koparan insanlarımız lütfen gitsinler ya da rehabilite olsunlar! hmm, patladım sanırım. yanlış bir sinir ucu kemirmiş olmalıyım. ah, siz buyurun ama; beynimden bir parça almaz mısınız? lütfen şu üst tarafa dokunamayın ama. orası konusunda gerçekten bencilimdir..

depresyon saçta birikir kesilince gider mantığında çığır açıp saçımda biriken depresyonumun kesilim ardından serbest kalışına tanık oldun geçen gün. saçımın yarısı falan gitti. kuaför kıyamadığı için benim istediğimden daha uzun bıraktı ama sanırım oldukça kısaldı eski haline göre. kötü durumdaydı oldukça, o nedenle çok üzülmedim. üstelik çevremdeki kız arkadaşlarımın çoğundan uzun saça sahip olup onlarla bu konuda şakalaşmak sıkıcı ve normal bir şey haline gelmişti. artık sadece saçını uzatmak istediği halde inatla kestiren kişilere yöneltebilirim, onların çoğunun hala benimkinden kısa saçı. hala biraz daha kestiresim geliyor zaman zaman, sanırım haklıymış insanlar. bağımlılık yapabiliyormuş bu olay. neeyse..

bunu okuyunca ağlamak istedim

zihnimin doğurgan bir yapısı varsa şu aralar pms geçiriyor olabilirim. huysuzum, tatlı istiyorum, başım ağrıyor ve saire..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder