27.4.11

piuuv

İzmirCon geçti. Koşturmaca, iş yapmaca, yorulmaca ile geçti. Tüm haftasonunu ayakta geçiriş, hala geçmemiş bir yorgunluk ve cumartesi gecesi çekilen tatlı bir uyku ile geçti. Beklediğim kadar eğlendim mi, hayır ama bunun nedeni etkinliğin sıkıcı ya da başarısız olması değil benim kontrol hastalığımın ve yorgunluğumun derecesinin yükselişiydi.

İnsanlara kostüm yapmaca, larp yazmaca, oradan oraya koşuşturmaca falan filan derken oynatacağım larp'ın oyuncularından üçü muhteşem kostümlerle çıkageldiler.. Hepsi birer vault suit diktirmişti! Ağlıyordum gördüğümde resmen, muhteşemlerdi. O stresle bir şeyler hazırlayıp sundum pazar günü ama bilmiyorum ne kadar tatmin edici olmuştur. Ben yeterli bulmadım, onlar da nazikçe eğlendiklerini söylediler. Garipti yani.. Ha, bir de pazar akşamüzeri beni gören herkes biraz dinlenmem gerektiğini söyledi. Sanırım gerçekten ölü gibi görünmeyi başarmıştım günün sonunda.

MetuCon yaklaşıyor, oyunlarımı açtım bekliyorum. Kostüm için uğraşasım yok insanların larp kıyafetlerine yardım et, kendine bir şeyler ayarla falan derken geçen süre yüzünden ama katılacaksam da bir şeyler bulurum gibi oralarda. Kumaş mı alsam yanıma biraz acaba?.. Dikiş makinam olsa negzel olurdu aslında.

Bilgisayarımı hala tamir ettirtmemiş olmam yazma hevesimin her gelişinde geri gitmesine neden oluyor doğrusu ama direneyim biraz daha bakalım.

Şu sıralar yapacak farklı bir şeyler arayışına düştüm yine. Tatil istiyor bünyem, kaçış yollarına bakıyorum. Ucuzundan bir şeyler lazım ama.. Fazla hatta hiç masraf olmayacak cinsten.. Havalar ısınsa ya keşke?..

bir de bunu buldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder