12.4.11

ßö

Bir aylık ortadan kaybolmanın ardından bir şeyler yazayım buraya dedim. Kayboluşumla ilgili olarak writers block ve bilgisayar bozulması olgularına teşekkürlerimi sunmak isterim hemencecik.

Bitmemekte ısrar eden sınav döneminin ömrümden iki haftaymış gibi gösterip çaldığı belirsiz zamanın dışında şimdiye kadar geçirdiğim sınav dönemlerini düşünürsek başıma gelen hal sayısının ortalamayı tutturacak seviyede olduğunu söyleyebiliriz.

Yaklaşan iki büyük convention var! Biri 23-24 Nisan'da yapılacak ve benim de yapımında arada uğraş vermeye çalıştığım İzmirCon, diğeriyse gitmeyi planladığım ve mayıs içerisinde bir haftasonu kadar süren MetuCon. MetuCon ile aynı tarihlere denk gelen BilgiCon var bir de ki her ne kadar cezbedici olsa da adından dolayı MetuCon daha bir tercihimde gibi. İstanbul lanetli, Ankara çirkin.. İzmir güzel, İzmir'e gelin.

İzmirCon hakkında reklam yapayım biraz: Bu sene masaüstü oyunlar ve larplar dışında yan etkinliklere ağırlık vermek ve frp oynamasa bile fk ya da bk konusuna biraz ilgisi olan insanları gün boyu oyalayabilecek şeylerle etkinlik alanını doldurmak istedik. Etrafta kostümle gezecek insanlar(ve cumartesi akşamına bir kostümlü parti) çeşitli hobi standları ve oyunlar falan filan.

O değil de benim de bir ara İzmirCon'da yapacaklarım için hazırlık yapmam gerekiyor.. Pis sınavlar, bitin artık..

Aslında yazının başında bahsedecek çok şeyim vardı ama şimdi hepsi kayboldu nedense ama şunu söyleyebilirim ki bir süredir bloggerdan tamamen uzak olduğumdan takip ettiğim bloglara da bakamamıştım. Sırayla, elimden geldiğince incelerken geçmişte yazılanları açtığım linklerin yarısının kırık olduğunu gördüm. Benden daha fazla yazı silen insanlar var! (tamam, ben artık silmiyorum ama olsun) Çok garip geldi, belki eskiden daha sık takip ettiğimden daha çoğunu silinmeden okuma şansım oluyordu belki denk geldi belki de silesi geldi insanların. Bilemedim.

Sıkıldım, alışkın değilim başka klavyeye ve böyle yazmaya.
Çok uzun zamandır ilk kez perşembe olsun diye beklediğimi fark ettim ben, hayat ne garip..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder