24.2.11

kısa kısa not not 5

geçen ayki yazı bombardımanı sonrası, bu ay karşıma çıkan bir sürü 'yazı yazsana' deyici ve yazamamamın ironisiyle zehirlenip kurtulmak istiyorum durumdan ama başarılı olamıyorum gibi. ne abuk değil mi cümlem? bence öyle, takmayın siz zaten bunu. yazamıyorum yine, evet. ara ara tıkanıyorum böyle işte. sırf gitsin diye bu tıkanıklık halleri saçmalayasım geliyor bu şekilde işte, işe yarıyormuş öyle diyorlar. arkada yeni tanıştığım "Adele" kişisinin şarkıları çalıyor. sevdim onu ben, sesi hoşmuş. dolabımda bir kutu içerisinde müzisyen beslemek istiyorum, arada şarkı söylesin bana falan. ayrıca kedi olasım var şöyle güzel bir ev sahibi ile. çok mutlu olabilirdim öyle bir hayatla bence. ye, sevil, mırıldan, uyu. pofuduk şeyler zaten kediler. evet evet ama tabii bu konumuz değil. hiç olmadı. kedi olmam için bir yol bulunamadığı sürece de olmasın lütfen.

yazı yazabilme yeteneğimi geri istiyorum! ama öyle arada bir uğrayan ve tek gecelik ilişki misali sabah uyandığımda yanımda bulamadığım ilham perisinden sıkıldım artık. kullanılmış hissediyorum kendimi! yazmak istediğim şeyleri yazmak istiyorum artık, aklıma o anda gelen şeyleri değil. sipariş üzerine yazı yazabilmek gibi, ki böyle bir mesleğim olsa inanılmaz mutlu bir kişi olurdum sanırım. yazdığım yerden para kazanabilmek en büyük hayalim gibi bir şey zatti.. teey, tey..

kısa kısa not not serisi ne kadar uzadı değil mi? ama işe yarıyor gibi böyle arada kusmak. belki hiç şiirsel kusamıyorumdur ama olsun. insanlar öyle şiirsel ki zaten, kusmuğum gibiler. kusmuk. midem bulandı. öyk..

şu aralar saçmalamaca, umursamamaca en sevdiğim oyunlar

akustik, müziğin kendine yakışan hale gelmesi olabilir mesela; inanırım buna.

daha çok sanatçı gerek hayata, daha çok okumak ve daha çok konuşmak. düşünmek değil belki de daha çok fikir üretmek gerek. üretim güzel şey, bir şeyler yaratmak falan.. daha çok okuyabilmeliyim, çok tembelim bu konuda..

uyuduğum zamanlarda yarın o kadar hızlı geliyor ki korkuyorum gecelerden artık, özellikle de ertesi gün beklediğim özel bir şey yoksa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder