6.2.11

kısa kısa not not 4

-Yapmam beklenen şeyleri bulamamak konusunda çok başarılıyımdır, normalde yapacağım varsa da unutabiliyorum bir şeyi yapmam beklendiğinde. Örneğin aramamı bekleyen birini, normalde arayacaksam bile aramayı unutabiliyorum kolayca. Evet. Beklemeyin benden bir şeyler! Aptalım bunun için.
-Bir şeyleri son ana bırakma huyum, birden fazla şeyi aynı anda yapmak ya da yaptığım şeylerin kısa sürede sonucunu almak istememle ilgili bence. Son anda yapayım, sondan sonraki anda da sonucu olsun. Bence mantıklı.
-İnsanlar "ben çirkinim" ya da "ben aptalım" gibi şeyler söylediklerinde muhattap oldukları kişiler genelde "ah canım ne de özgüvensiz" gibisinden bir düşünceye kapılıp, haklı olsa bile söyleyen kişi onları teselli etmeye çalışıyor olmasına rağmen insanlara "ukalayım ben" ya da "egom kocaman" gibi şeyler söylediğinizde bunu ciddiye alıyorlar. İnsanlar çok abuk..
-Feysbuksuzken boş boş bakacağım site kalmadı, içimde bir boşluk var.
-Normal kelimesinin norm'dan geliyor olması ihtimali beni çok korkutuyor, inkar edesim geliyor sürekli..
-Ya soğuk olmasın ya da kar yağsın!
-Uyur halde geziyorum şu aralar genelde, arada uyanıyorum ama neyle uyandığımı hiç ama hiç bilmiyorum. Sinir bozucu. İnsanın zihninin uyuması ne sıkıcı şey kendisi uyanıkken.
-Ve her şeye rağmen hayat aslında güzel. Düşlerle bakınca yaşam oldukça eğlenceli ve şiirsel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder