19.1.11

iç dökmece temizlemece

İhtiva ettiğim yüksek orandaki hicivin artık taşmak üzere oluşundan dolayı sızacak hicvi güldürücü öğelerle rafine ederek dışarı bırakmaya çabalamam için bile fazla basınç var üzerimde. Saldırgan değilim, savunurken bir şeylerin parçaları elimde kalabiliyor belki sadece.

Saçımı kestiresim var, saçta birikiyormuş depresyon. Sanırım sadece o koltuğa oturulduğunda verilebilecek bir karar ama bu.. Bakalım bakalım.

Hisler nükleer reaksiyonlar gibi, verdikleri güç ve enerji muazzam. En ufak bir hata ve sızıntı ya da bozulmanınsa sonuçları yıkıcı..

İnzivaya çekilmeliyim.

gormothe size git dediğinde yerini bilseniz de, onu görseniz de, hayata her zamanki gibi devam etmeyi denesiniz de kendinize gelebilmek için bir süre ondan uzaklaşmanız gerekiyordur belki de. alışmanız için huzurun yeni hallerine. unutmanız için bekleyişinizi.. veyahut kendinizi geri gel demesi için beklerken buluyorsunuz istemsizce ve her farkına varışınızda daha fazla canınız yanıyor..

Odaklanma sorunları yaşıyorum.

Rubik küp aldım tekrar! Unutmuşum eğlenceli oluşunu ve kullanılışını. Hayır, tabiki hepsini yapacak kadar pratik veyahut zeki değilim şimdiye kadar anlayamadınız mı bunu? Bir yüzünü ne kadar hızlı yapabilirim diye uğraşıyorum. Arada iki yüzü tamamlanmaya yaklaşıyor falan. Öyle işte..

Hani sözlerine hayran olduğum o şarkılar vardı ya, kafamda ve kalbimdeki çalışları duruncaya kadar dinlememeye çalışmaya karar verdim onları..

benimyarınsınavımvaryine

uzamaya alışkın olmayan ve zaten bir tutam telden oluşan bıyıklarım etraflarına batmak suretiyle yaralar oluşturmaya çalışıyorlar ben de inat ettim, uzatıyorum. ne kadar süre içerisinde kurtadamvari bir görünüm alabilirim diye bakmaya karar verdim ama yüzümdeki sakal miktarının çok gözükmesi için daha çook uzaması gerekiyor gibi. ya çok olsun ya hiç olmasın. köseleri şanslı görüyorum doğrusu! çok olmasın ama, sevmemek. kesmek falan da çok iş hem..

İnsanların söylemek istedikleri ile söyledikleri şeyler aynı olamıyorsa da yakın olabilse bari de hayat daha yaşanılır olsa! Ne başarısızız bu konuda böyle!

Nasıldı o: "Bir mum yak, anlamsız bir melodi mırıldan, güzel kokulu bir tütsü yak o alevle.." unuttum.. On gün öncesine kadar hatırlamaya çalışırken eğlendiğim bu minik tekerlemeyi de o on gün önceki birikmiş hislerle birlikte şişeye doldurup limboya giden ilk trene yüklemeli.

Kafeinin etkisi beş saatte geçiyormuş. Aşırı doz kafein yaramazlıklarımı beş saate sığdırmalıymışım yani.
Kafam güzel olsun istiyorum

Tamam, sustum. Ve hatta az önce, pek çok şeyin sonuna birer nokta oturttum. Bazı hikayelerin benimle ilgili kısımlarını elimden geldiğince bitirdim.. Bazı hikayelerde varoluşumuz birer figüran ile yan karakter arasındaki varlığıyla yokluğu arasındaki farkı başkalarının göremediği bir mevkiye yerleştiğinde ana karakterlerin başlarına gelenlerden siz de onlar kadar etkileniyorsunuz hatta ana karakterler sizi de hikayeyi etkiledikleri kadar etkiliyorlar. Başka şekillerde. Genelde, kötü şekillerde..

Hiciv doluyum. Midem bulanıyor. Bir kısmını oraya saklamıştım, asitle eriyip kokuşmuş olsalar gerek. Elimden geldiğince iyi davranmalıyım insanlara. Evet, evet. Unutmamalıyım. İnsanlar iyi davransınlar birbirlerine..

'İnsan' hala çok çirkin bir kelime..

Nasıl bir sabrınız var ki bunca saçmalığı okudunuz ya?..


4 yorum:

  1. Saçmalamak içini rahatlatıyorsa saçmala istediğin kadar.
    Okudum ama değinceğim kısım farklı.
    Saçını kestirmek gibi saçma bi hataya düşme de naparsan yap.
    Depresyon saçta birikirmişmiş, saçmaymış bak yokmuş öyle bişey. Olsa, yasal uyuşturucu takviyesine başlamazdım ben. (:

    YanıtlaSil
  2. canı sıkılan insanların saçlarına sarmasından gelen bir teori o. bence de doğru değil ama herkes doğruymuş gibi hareket etmekte sanki. o_O

    YanıtlaSil
  3. Gerçi ben de saçlara sardım ve mutluyum da kesmiş olmaktan ama kırıklardan kurtulduğum için. Kırık derdin yoksa kestirme derim. ^^

    YanıtlaSil
  4. Mantıklı şeyler okumayı tercih etmiyorum ben mesela genelde. İnsanlar saçmaladıkça doğruları söylüyorlar. O zaman saçmalamaya devam sayın Eshevar.

    YanıtlaSil