25.1.11

bitsene ocak, lütfen

şu ocak ayı bitse ya bir an içinde.. (evet, bir an önce değil; bir an içinde) hoş, senenin kalan kısmı hoşnutsuz şeyler sunacak önüme ancak yine de ocak ayından memnun değilim. maddi ve manevi zorluklar çıkartıyor önüme. neyse; ayın sonunda muhtemelen gidemeyecek ve daha yüksek muhtemel gitmeyecek olduğum jehan barbur konseri feysbukumdaki event listemde sırıtıyor bana.

zaten feysbuku tek kullanma alanım event şeysi şu anda ki sadece oradan takip edebileceğimi düşündüğüm bazı şeyler olmasa kapatırdım gibime geliyor zira gittikçe gereksizleşmeye başladı amma ve lakin convention mevsimi geliyor yine, takibin en kolay yolu olayları da feysbuk ne yazık ki..

convention mevsimi demişken rol yapma oyunları şeysiyle ilgili işler var mesela; shelter 22'de 30 ocakta düzenlenecek absürd oyun günü var örneğin (her ne kadar nedense katılım azmış izlenimi veriyor ama izmir insanında yoğun görülen 'aman ne uğraşacağım şimdi kayıtla haberle gidince kesin bir şeyler bulurum' yapısından dolayı çok kafamda bir şey canlandırmıyorum) sonrasında bir cosplay partisinden bahsettiler izmir'de yapılacak, 6 şubatta imiş o da. doğrusu nasıl bir ortam olur, neler görülür bilmiyorum. maid cafe konsepti yapılacakmış falan da grubun içerisinde/fotoğraflarda okuduğum muhabbetlerden sonra karşılaşabileceğim insanlardan biraz ürktüm doğrusu. hayırlısı. en kötü cadılar bayramındaki usül 'parti sıkıcıysa biranı daha hızı iç' yöntemi ile eğlenmeye çalışırım tanıdıklarımla. kostüm için de bir ara çıkıp bir şeyler almalı ya da bakmalıyım ama bunu son haftaya da bırakabilirim gibi. şubat devam ederken ROBE(rol yapma oyunları beytepe) bulunmaktaymış 19-20 şubatta ankara'da. gideceğim sanırım, ama bu sefer yalnıza convention için. orası için de güzel bir oyun hazırlamalı aslında ama bakalım, zaman çok hala değil mi? (hep bu ertelemeler yaktı beni aslında ama olsun) hatta bir ara unutmayıp şehir dışından gelenlere yer ayarlama konusunda bir şeyler yapıyorlar mı yoksa ben kendim mi aramalıyım onu sormam gerek.. sonra ama o da. öf. neyse..

şubat ayıyla birlikte convention mevsimi başlıyor gibi işte. mart sonu ve nisan başı gibi izmircon'un yapılması planlanıyor hatta şu aralar onunla ilgili çalışmalar da yapılmakta. istanbul'a gitme bahanesi olarak bir conventionu kullanıp biraz gezebilirim de gibi aslında bir ara, aklımda olsun bu plan..

aslında ben çok sıkıldım sadece şu anda ya da bugün..

3 yorum:

  1. Conlara her ne kadar katılmak istesem de bu sene de cesaret edebileceğimi sanmıyorum. Oyun günlerine bile korkaklığımdan -acemi olduğum için- katılmaktan kaçındım genelde.
    Yalnız şu absürd frp oyun gününde iki oyun dikkatimi çekti; o da birisi seninmiş -otostopçunun galaksi rehberi- diğeri de 'yumak', Emre'nin o da, tesadüf. :D
    Cosplay partisi daha da cazip aslında da pahalıya patlar o biraz zor.
    Neyse bu yorumumun bi yere bağlanacağı yok ama şimdiden iyi eğlenceler etkinlikler için. (:

    YanıtlaSil
  2. bence acemiliği atmak için güzel yerler conventionlar. zira deneyimsiz oyuncular için pek çok oyun açılıyor ve con dmliğinde oyuncudan belirli bir şey beklemek oldukça imkansız olduğundan deneyim arttırmak, farklı şeyler oynamak için ideal bence.
    hem daha fazla oyuncu lazım absürt oyun gününe, katılınız bence :p zaten pek deneyim isteyen oyun da yok.
    ayrıca deneyim kazanmak istiyorsan rol yapma oyunlarında da yine öneririm shelter'ın etkinliklerini falan. yüksek deneyime yönelik bir şey yapılmıyor zaten pek hatta senenin başında güzel bir frp'ye yeni başlayanlar oyun şeysi yapılmıştı falan filan. evet, reklamları izlediniz.

    cosplay partisinin pahalıya patlaması olayı üzerine geçen gün konuşuyorduk biz de arkadaşla. mesela onun yapacağı kostüm için sadece biraz makyaj ve belki karakterinkine benzeyen bir kolye bulmamız gerekecek. öyle pek masraf yok. cadılar bayramı için shelter'daki ahali olarak kendimiz yapmıştık tüm kostümleri mesela. kartondan zırh, silah falan yapanlar vardı. fikir ve düşünmeye kalıyor aslında kostüme verilen parada olay. yani bence benim dikiş makinasına ihtiyacım var bu tip şeyler için ama onun dışında (peruk ya da özel ürün falan gibi şeylere girmezen) uğraşla ayarlayabiliyorsun neredeyse her türlü kostümü

    YanıtlaSil
  3. Cosplay'i esgeçcem ama frp günü için bi yoklıyım bikaç kişiyi, gelebilirim.

    YanıtlaSil