31.1.11

birlervesıfırlar

hayatım boyunca insanlar tarafından neden sorgulamaktan dolayı suçlandım yer yer. neden hiç anlayamadım, halbuki basit ve kabul edilebilirdir genelde cevaplarım bence. farklı belki çözümlerim ve düşüncelerim, bilmiyorum.
sorular uzatılabilir, sonuç basit. anlamıyorum ben insanları. anlamıyorum nedenlere bu bağlılığı ya da onlara duyulan nefreti. ikisi de saçma benim için. nedensizliğe olan bağlılık ve inat ayrı bir mesele tabii ama yakın zamanda çok laf attım bu konuya, ondan susuyorum. en azından yazıda. burada susmak daha kolay, tıpkı anlatmakta daha kolay oluşu gibi..

anlamaya çalışıyorum aslında. bugün, her şeyden vazgeçmişce tek bir şeyi anlamaya çalıştım aslında. anlama açlığı nedir bilir misiniz? hiç çektiniz mi bunu? can yakar, meraktan kavurur. merağın üzerinde bir duygudur, dürtüdür, ihtiyaçtır. içinizi kemirir, yakar, acıtır. bazen asla bilemeyeceğiniz şeyler olur, bilmiyorum hiç gelmiş midir başınıza ama var böyle şeyler. hani öğrenme ihtimalinizin olmaması değil, asla yapamayacak olamanız. ihtimalin olmaması, şansın kaçması değil, imkansızlık tamamen kastım! korkunç bir his.. korkunç bir duygu.. yaşamayın lütfen. yaşatmayın da bir zahmet..

bu gece çok canım acıyor..

nedenlerimden ve nedensizliklerinizden nefret ediyorum. gerçekten.

bu gece en çok seni sevmemek istiyorum ama başaramıyorum..
tekrar hoşçakal kuzen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder