8.12.10

kısa kısa not not

Kudzu muhteşem bir bitki. Hep büyüyebilen, önüne geçen her şeyi kaplayan bir sarmaşık türü kendisi. Binaları kaplasın, arabaları kaplasın, buzdolaplarını kaplasın, şehri kaplasın istiyorum! Tüm gürültüyü yesin istiyorum! Dünyayı kudzu ile kaplayıp üzerine yeni bir dünya kuralım istiyorum. Bugün dünyayı yok etmek değil, değiştirmek istiyorum. Bugün kendimi değiştirmek istiyorum.

Zaman zaman gelip gider ya hani zihindeki isyanlar, onun gibi işte. Seslere, tıkırtılara, çınlamalara, cızırtılara anne karnından alışıyor belki artık insanlar. Orası bile sessiz değil artık. Her yönde gürültü var, kafalarımızın içi bile dolup taşıyor gürültüyle. Mutlak sessizliği bulduğumuzda, avazımız çıktığı kadar bağıracağız hepimiz.

Bundan istemek istiyorum aslında ama, neyse. Siyah, kırmızı belki bordo olan. Siyah kürk(fur?) olan falan. Takar mıyım bilmiyorum, bereleri hiç sevmem. Alsam takabilirim aslında. Amma ve lakin sonra toplum bana ne takar, bilemedim. Ben insanlığı hiç istediğim gibi sevemedim..

Bence her yetişkin Küçük Prens okumalı üç ayda bir defa. Tek düzeleşmiş hayatın bize unutturmaya çalıştığı bazı bizi biz yapan ayrıntıları hatırlayabilmek amacıyla sadece. Asimile, dejenere olmamak için..


Girls in Hawaii dinliyorum bu aralar. Fizy'de bulamadım. Plan your escape, Catwalk falan öneririm ama. Özellikle Plan Your Escape güzel. En azından ben sürekli dinliyorum sanırım.

LastFM'im oldu benim. Formspring'i de geri açtım nedense. Neyse, kendim hakkında fazlaca dedikodu yaptım sanırım.

Sebep olduğum tüm sıkıntı ve zaman kaybı için özürler.

3 yorum:

  1. seker portakali'ni son okuyusumda anladim, seker portakali da kucuk prens gibi okunmali uc ayda bir. hatta aklima getirmisken, kucuk prens'i bugun okumaliyim yine (:

    YanıtlaSil
  2. insanlara özlerini falan hatırlatan kitaplar var aslında çok. hani okuyup böyle dünyalarını değiştirmese bile etkileyecek ya da nasıl olduğunu hatırlatacak. bolca okumalı onları. kötü zamanlarda, düşülen boşluklarda falan.
    okumanın beni sakinleştirdiği kitaplarım vardır mesela. bence herkesin vardır.

    YanıtlaSil
  3. o bosluklar ve kotu zamanlar bende genelde hic gecmedigi icin ne yazik ki kitabi okudugum dakikalar haricinde yada okumayi biraktiktan en gec bi saat sonra etkisini yitiriyor. keske uzun sure etkileri kalsa ustumde.
    ama pavese'in 'yasama ugrasi', en azindan o da benim gibi, yada ben de onun gibiyim diye avuntu buldugum, ara sira sayfalarini karistirdigim bi kitaptir. 'benim' diyebildigim bikac kitaptan biri.

    YanıtlaSil