24.12.10

kısa kısa not not 2

-"Ruhumu kurtarmaya mı çalışıyorsun?" The Fall
Çok severim bu filmi. Küçük kızın optimistliği, adamın uyarlamaları, kızın hayal gücü, umutsuzluk, müzikler, öykü, masal, büyü, insan..
-The Fall, Ink gibi filmleri toplayıp saatlerce izleyip sonra uyumak veyahut dışarı çıkıp yürümek gerek.
- Gece Gece'nin "yalan dünya" veyahut "gelemem" adında bir şarkısı var. Abuk bir resmin durduğu bir youtube vidyosundan dinliyordum, şimdi baktım fizy açmadı nedense. Link veremiyorum bu nedenle.
-Ankara'ya gişimi erteledim.
-Yapmak istediğim şeyleri yapmadım.
-Pazar sınavım var. Buca Tınaztepe'de. İzmir'in hiç gitmediğim yerlerinden biri. Uzun ve zor bir sabah olacak gibi..
-Anahtar, tüy, şişe, bazen maske. Boşverin siz ama.
-Benim bazen gözlerim bozulur. Bazen ama; yakını okuyamam, göremem, seçemem.. Ama bu nedense bir türlü doktora gittiğim zamana denk gelmiyor ve onlar bunun nasıl ve neden olduğunu bulamıyor hatta genelde açıklama yapmaya da üşeniyorlar. Onlar en iyisini bilir, değil mi? Evek. 'k'.
-İletişimsizlikten yakınıyorum en fazla, kurmak istediğim iletişim ise bilinmiyor sanırım..
-Tükenmemem gereken zamanlarda tükeniyorum. Tükenme hakkımı talep ediyorum.
-"The Fall"ın sonunda hep üzülür, hüzünlenirim..
-Hala sınava çalışmadım ben aslında, bir ara oturup finalere de çalışmalıyım.
-İki kolye alıp onlardan bileklik yapmayı denedim, oldu mu deneyemedim.
-Elimden geldiğince susmaya karar verdim artık..
-Bazı kelimeler olmadıkları hallerinde daha güzeller ve kişilere haslar, öyle saklanmalı ve kalmalılar.
-Melankoli kokuyor saçlarım, uçları kırık kırık ve tiftik tiftik.. An geliyor, tabiri caizdir ki delleniyorum, kestiresim geliyor. Nasılına karar veremeyip vazgeçiyorum. Aklımdaki şekillerin hiç birini yapamayacağımı oldukça iyi biliyorum aslında, o da çok şey değiştiriyor.
-Sigara hiç sevmem. Kokusundan hazzetmem. Aromalılarını falan da denedim az biraz, onları da sevmedim. Her ne kadar dudaklarımda çikolata tadı bıraksa da kaptan blek bile kötü bir tada sahip. Pipo çok güzel kokabiliyor, tadı da idareder denebilir. Nargilenin tadı çoğunlukla güzel. Canım nargile istedi, ordan bu konu geldi. Öyle işte.
-Az önce yanlış bir tuşa bastım ve tüm bu yazılar kayboldu. Üzgünüm ama draft'a kaydedilmiş hepsi, sizi bu işkenceden kurtaramadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder