22.12.10

Gitmeden önce bir kahve daha

Sabahın köründe uyanmışlığın işe yaramazlığının fark edilip uyumak için saati çok geç bulmak ve aslında yapacak hiç bir şeyin olmadığının fark edilmesi. Önceki gecenin ana konularından birinin bu boşluk durumu olması ve çaresiz hatta belki laubalice çözümler düşünülmesi. İmrenilip yapılamayanlar, imkansızlıklar, imkansız gelenler..

Hani sanki uyanınca her şey değişecekmiş gibi hissettirip kendisine çeken bir uyku vardır ya göz kapaklarına bastıran, işte onunla doluymuş gibi sanki tüm vücut bazen. Miskinlik, uyuşukluk ve kendine itiraf edemediklerinin seremonisi var kulaklarda uğuldayan. Gerçek çok ama çok uzakta ama hala keskin hala sivri hala acı..

Eskiden bir nebze hayata tat ve renk katan sözcükleri birleştirip yazılar yapmaca oyununun bile bir eğlencesi hatta daha da kötüsü, oynamak için bir nedenin kalmaması ve boş boş oturmak kişinin kendine yaptığı bir işkenceden başka nedir ki? İstemsizce kendini kırbaçlamak gibi..

Bir iş, bir uğraş bulmalı..
Uykum var..

0,1,2

2 yorum:

  1. Sabah saati kurmak istiyorum erken bi vakte, sonra diyorum kalkinca bisey yapmicam, bari uyiyim.
    Kitap okiyim diyorum, yok hayir ders calismaliyim diyip okumuyorum, sonra da ikisini birden yapmiyorum.
    Gun sonunda bakiyorum hic birsey yapmamisim.
    Bana verilen sorumluluklari istemiyorum, cok ama cok useniyorum; yazmaya, insanlara, okumaya, izlemeye, hic birseye tahammulum yok. Kayda deger bisey yaptigim yok, istegim varsa da gelip gecici oluyor, olmuyor... Ve son olarak, yazinin son paragrafi, beni ifade edisini nasi anlatacagimi anlatamiyorum, cok guzel olmus. (:

    YanıtlaSil
  2. zaman zaman tatil yapması gerekiyor insanın sanırım, bir yerlere gitmek ve bir şeyler yapmak. farklı, dinlendirici. yorgunluk hepsi bence.
    tabii insanın bu dinlenceyi yapmaya da üşenmemesi gerekiyor aslında.
    sanki söz konusu kendileri olunca bazı insanların motivasyonu artmaktansa azalıyor ne garip ki ya da öyle bir şeyler

    YanıtlaSil