6.12.10

emoldumben

Her nedense bir süredir kelimelerim birleşip cümle oluşturmakta zorlanıyorlar. İlgimi toparlayamıyorum sanki. Anlamsız cümlelerle dolu tüm yazılarım. Defterime aldığım ufak notlar bile. Cümlenin başı ve sonu arası iletişimsizlik var resmen. Farklı dünyaların insanıyız, aşkımız imkansız muhabbeti yapmaya başladılar. Birinin dağı delip su getirmesi gerek. Bu biri ben miyim? Doğrusu henüz bu cevabı bulamadım. Bu dağınıklığımın nedenini bulmakta zorlanıyorum.. Az kitap okuyorum belki şu aralar ama daha da az okuduğum zamanlar oldu. Çok televizyon izliyorumdur belki, buna suç atabilirim. Belki kafam karışıktır. Belki çok rüya görüyorumdur. Belki tatil lazımdır, ki bunun bahanesi asla bitmeyecek zaten o nedenle kesin tatil lazımdır.

Ben diyorum ki; yaşlıyım. Restore edilmesi gereken eski bir bina gibiyim. Kendimi yıkmaya kıyamıyorumdur belki. Ah kimi kandırıyorum kendimi yersizce, yüzlerce yıkışım vardır eminim ki tarihimde. Huzur arayışımın çıkmaz sokağındayımdır belki.

daha fazla huzur gerek.

emo eshe sustu.

bençoksıkıldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder