24.12.10

dünlük

dün gece bir an dellenip blogun renklerini falan değiştirdim. çok göz yorucu oldu sanki ama, bilemedim.

Bugün 10 kilometre kadar yavaş yavaş yürüyüp, uzun zamandır ilk defa dışarıda yalnız yemek yiyip, müzik dinleyip, kararlar verip, düşünüp, yorulup dinlendim. Sanırım kendimi daha iyi hissediyorum artık. Şehrin eskiden çok aşina olduğum ve artık hiç uğramadığım bazı sokaklarından geçtim tekrar tüm beğenmediğim anılarımı gözlerimin göremediği yerlerde bırakarak. Eğlenceliydi aslında ya da sıkıcı değildi diyelim.

Hayat çok garip.
Hayat çok zor.
Hayat çok abuk.
Hayat çok sıkıcı.

Başıma gelen şeylerin yarısı benim suçum. (ama suçum olmayan bir yarıya sahibim ve sahip olmayanları gördükçe kendimi biraz daha iyi hissediyorum fakat onlar için üzülüyorum falan..)[tekrar okudum da, çok ukalacaymış gibi düşünülebilesi bir cümle kurmuşum ama aslında anlatmak istediğimi anlatmak için daha fazla açıklama yapmaktansa bunu yapmayacağımı uzun uzun yazmayı tercih ettim şimdi nedense]

Yarın o unutup durduğum buğday poşetini alıp Konak meydanda ve Üçyol'daki parkta kuş doyurmayı planlıyorum.. Üşenmeyip yapmam dileğimle. Eşlikçi veya destekçi kabulümdür. (o_O)

4 yorum:

  1. Usenme, yap (:
    Yarin dogumgunuymus, kutlamaymis, kendi kendimi eglendirme derdinde olacagimdan(cok da beceririm ya hani)kuslari doyurma faslina sahit olamicam ama sen yaptiktan sonraki yazini da bekliyorum.
    Bir de,eski hali daha iyiydi blogun.
    Bir de bir de kalabalik yada tek, hayat hep bunaltici ve abuk, care oldugunu da sanmiyorum artik.

    YanıtlaSil
  2. Yarindan kastinin 24 aralik da olabilecegini dusundum su an. Evet, mantikli :D

    YanıtlaSil
  3. evet, bugün için idi. amma ve lakin üşendim ne yazık ki. senin de doom günün de kutlu, mutlu falan olsun

    YanıtlaSil
  4. Tabi, SSCB'nin yikilisinin da 20. yildonumu falan, kutlu mutlu olsun.
    Dogdugum gun bu olayin gerceklestigini bi takvimde okuyup ogrendikten sonra durduk yerde soylemem de ayri bi abukluk tabi.
    Neyse, laf kalabaligi yaptim yeterince :D

    YanıtlaSil