5.11.10

umut

adın umut olsa ya? olmaz mı? insanların sana seslendikleri, kağıt üzerinde varolduğunu gösteren kimlik adlı garip belgedeki ön adını falan demiyorum ama. adın umut olsa ya diyorum. umut olsun adın. adın umut olsa, sen gelince gülümseriz biz. kızgınlığımız gider, sıkıntımız gider. adın umut olsa, sen varken daha çok eğleniriz çünkü eğlenmek için yapacak bir şeyler bulmamız daha kolay olur. anlıyor musun? adın umut olsun mu? peki adın umut mu?

adım umut olsa ya? olmaz mı? bana seslenecekleri, kağıt üzerinde varolduğumu gösteren kimlik adlı garip belgedeki ön adımı falan demiyorum ama. adım umut olsa ya diyorum. umut olsun adım. adım umut olsa, gelince ben gülümseyebilirsiniz. kızgınlığınız, sıkıntınız gider. adım umut olsa, birlikte yapacak bir şeyler bulmamız daha kolay olur belki. anlıyor musun? adım umut olsun mu? adımdan umudun olur mu?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder