23.11.10

reklamlar?

çok sıkıldım. yarın sınavım var falan. burayı kirletmek istiyorum. link verince google'nin pagebilmemnesi artıyormuş. eski blogumun yükseki yeterince. onu geçsem yeter, eshevar yazınca burayı bulabileyim en azından ilk sayfada falan. neyse; biraz laklak yapasım geldi mesela ne yapsam falan.

mesela oyun günü yapıyoruz, hatta arada yapıyoruz biz bu işi ama olsun yani. oyun ne oyunu diyecekseniz frp işte. açıklamaya üşeniyorum ama. zaten açıklasam da nasıl açıklarım çok iyi bilmiyorum şu anda çünkü insanlar frp diye ilginç şeyler oynuyorlar. neyse; bilim-kurgu oyunu oynayalım şeysi yapıyoruz mesela shelter'da. bir şekilde ben işin içine girdim ve hatta bir şeyler yapma görevi aldım hatta ve hatta benim doğrudan ilgilendiğimi düşündürtmeyi başarmışım insanlara bununla. neyse; merak ediyorum aslında insanlar ne kadar alakalı bilimkurgu ile. gerçek bilim-kurgu ile. örneğin star wars bence bilim-kurgu değil. bilimkurgu bir miktar sistem eleştirisi içeren, genelde siyasi yönü olan ve bolca ütopya/distopya konsepti barındıdan bir olgu bence. insanı, sistemi, davranışları, düzeni, geçmişi, olasıyı eleştirmesi tüm işi. tabii günümüzde uzay gemisi, lazerli silah, yaratık falan bilim-kurgu kabul ediliyor nedense. garip. oyun açmalı mıyım, açarsam ne açmalıyım hala bilmiyorum tabii. bladerunner'ı bir türlü okuyamadığım gerçeğiyle yüz yüze kalmamı sağlayan bu düşünceler esnasında en azından filmi hatırlayıp o dünyayı mı kullansam demedim değil. belki dark city ya da idiocracy falan. güzel filmlerdir bu arada, tavsiye ederim yani. bir ihtimal de gidip insanlarla bilim-kurgu muhabbeti yapmak ama bunun için kimler olur, bu muhabbeti yapması muhtemel kişilerin oyun oynuyor olma olasılığı falan derken iş garipleşiyor. neyse; çok uzattım bence.

16 aralık'ta jehan barbur konseri varmış. sevindim çok. gidebilirim diye ummaktayım. daha önce eski doğalgaz fabrikasındaki konsere gitmiş ama muhabbet falan etmekten dinlememiştim pek. o zaman çok bilmiyordum da zaten, sonradan sevdim denebilir. ama güzeldi, rahatlatıcı bir sesi var kendisinin bence. etrafımdaki insanlara şimdilik çok sevdirmeyi başaramadım ama kendisini.
kendisinden örnek şarkı olarak şu, şu ve şunu verebilirim şimdilik. hadi bu da olsun. yeni albümünün hepisini dinlemeliyim tabii bir ara bence.

kendimi üşengeçliğimden kurtarıp dreamcatcher yapmaya ikna edemedim bir türlü, hala. halbuki yapımını anlatan hede bile var elimde..

etrafı bu kadar kirletmek yeter bence. sustum tamam.

2 yorum:

  1. doğalgaz değil havagazı fabrikası:D edit yaptım =)

    YanıtlaSil
  2. gaz işte, ne fark eder. etmesin. zaten henüz bir defa gittim yalnızca. gezmedim falan içini. bilmiyorum ondan. evet adını da bilmiyorum. hıh. editlemeye de üşendim şimdilik.

    YanıtlaSil