12.11.10

bana bir masal gerek

işte tutunmuşum yine düşen düşlerimin kıyısına. yer kalmamış basacak ayak. kimse anlatmıyor çimleri artık. kimse görmemiş ama herkes biliyor ormanların içini. bana masal gerek! gerçekliğim kaçıyor ellerimden!

hey! sen; düşleyen, düşlenen. ne? bakma öyle, elbet birini ya da bir şeyi düşlüyorsundur ki elbette birileri ya da bir şeyler de seni düşlüyordur. şimdi bırak bunu, bir masal gerek bizlere; ölüyoruz. korkmaktan vazgeç, ölünce bitmiyor burada işler. masal bu, öyle devam edebiliyoruz ama kötü yine de. ölmek istemiyoruz. ölmek istemiyorum. bir masal anlat bana, bir masal başlat bana. ben anlatırım, büyütürüm onu. sen varsın,biliyorum. ben yokum. varolmam için masalına ihtiyaç duyuyorum.

hey! sen, düşleyen! bir masal anlat bana! bir masal gerek bana! masalın gerek bana! ki gerçek olabileyim..

1 yorum: