22.10.10

uykuruşturucu

uyku uyuşturucudur, bebeklerin saf bedenlerine zorla kabullendirilir. bebekler uyurken hep huysuzlanır, istemez, ağlar.
uyku hep fazlasını istetir, dozu yoktur aslında, sarhoş eder bünyeyi, bir sürü kimyasal değişiklik yaratır.
uykusuzluk durumunda piskozlar yaşarsın, titrersin, agresifleşirsin, hastalanırsın.
uyku rüya adı verilen halüsinasyonlar gördürür.
uykuya hep ihtiyaç duyarsın.
uykuyu kötü anlarında ararsın destek olsun diye, bağımlılığındır.
uyku bağımlılık yaratır.
uyku kötüdür.
uyku zaman kaybıdır.

ben bugün hep uyudum.

3 yorum:

  1. peki bi insan neden uyuyamaz? uyuşturucuya direnç geliştirdiği için mi? neden olur ki...

    YanıtlaSil
  2. aslında ben uyuyamayan insanları çok kıskanıyorum. uykudan bu kadar hoşlanmazken ona bu kadar bağımlı olmam ve uykuyu çok seven insanların bir türlü uyuyamadıklarını söylemeleri.
    bence direnç falan değil, bu sadece ironi.

    onun dışında belki de direniyordur uyuyamayan insanların zihinlerindeki bir bölüm bu zehre?

    YanıtlaSil
  3. ama ben uykuyu çok sever ve çok da uyurdum.

    YanıtlaSil