17.10.10

tik(-)

-doğrular dans edemez. zaten ikişer noktadan geçiyorlar.
-kübik şeyler yumuşak değil serttir. görünüşleri de öyle. zaten geneli de eleştireldir.
-tahta, çok uğraşmadıkça hep soğuk kalıyor. hayır, olay onun uğraşması.
-insanlar hep sahip olmadıkları şeyleri istiyor.
-suya içilmek istemediğini sorabilmeyi çok isterdim doğrusu zaman zaman.
-ama televizyonun teşhirciliğinden ve izlenmekten keyif aldığından şüphe ediyorum bolca.
-uykusuzluk beni sinirli yapmasa, uyumamak daha eğlenceli olurdu bence. hatta kimseyi yapmasın. hatta hiç bir şey kimseyi sinirli yapmasın.
-varlığımızın ardımızda bıraktığımız kalıntılarımızdan anlaşılabilir olduğu gerçeği doğru, iğrenç, mantıklı, saçma. evet, hepsi aynı anda. sahtesini yapmak çok zor üstelik.
-akla gelen güzel fikirlerin ve düşüncelerin çoğunun kullanılmış, düşünülmüş, yapılmış, denenmiş, vazgeçilmiş şeyler olması ne kadar acıtıyor insanın canını insanlar "aa buldum" diye düşünürlerken değil mi?
-yorumsuzluklarımın içerisinde saklanamamaktan sıkılıyorum artık.
-insanların anlaşılmamak için gösterdiği çabaya hayranım. hayır, anlaşılamaz ve farklı insanı oynamak değil; bencillikten bahsediyorum. insanlar nedenlerini, motivasyonlarını, amaçlarını gizleyerek ya da bunlar olmadan davranarak bulundukları yerlerin huzurunu dürtüklüyorlar, rahatsız ediyorlar bence. ama bilinçsizce izlenen motivasyonlardan bahsetmiyorum, olmamasından bahsediyorum. "işte, öyle, çünkü"den sonra cevap verememek, vermeye üşenmek ya da cevabı bulamamak değil. farklı şeyler, farkı görmeden anlayamazsınız ve bence kimse farkı gösteremez. ben de görmüyorum her zaman. ama gördüm zaman zaman.
-ben çok ukalayımdır. egom kocamandır. hepinizi yer. beni yedi bile, fark etmediniz mi?
-size bu yazıyı hala okuma işkencesini yaptığım için üzgünüm. aslında sadece düşüncelerimi kusmak istedim ve ortaya bu aptallık örneği çıktı.
-hatta susayım ben..
-niye hala yeni tik var burda?
-öeah.
-.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder