7.10.10

böh.

perşembe, ankara, ek plansızlık, teorik ekilme(pratikte farklı sayılabilir durum), bağırsak bozukluğu, soğuk, yorgunluk, boşluk.

daha ne kadar zorlayabilir bir gün beni sıkılmaya? günün ilk şarkısını dinleyeyim dedim, abuk bir kulaklık varmış burada. ne garip..

o değil de; ankacon geliyor ve tam olarak hazır değil halen oyunlarım. oyun için not alayım, araştırma yapayım demişken google yeteneklerimin çalışmamasıyla boş boş defterime bakarken yakaladım kendimi. bir iki şey karalamışım ama onlar da zaten önceden de aklımda olanlar. yine 1-2 fikir çıkmış. bende bu şans varken kesin boş boş düşüne düşüne tamamlarım senaryoları zaten.

ankara düşünmek için güzel şehir. çok garip. insanlar tek başlarınalar. yanlarında birileri olanların da çoğu tek başına, fark edilebiliyor. izmir'in bir farkıdır belki bu ya da benim topluma alışmamışlığım. ankara'ya gelişlerim ufak kültür şokları yaratıyor bünyemde. flashback'ler yaşıyorum zaman zaman. ve evet, geçmişi hatırlıyorum desem aynı miktarda karizmatik ve kuul olmayacaktı; hıhı.

abuğum değil mi? soğuktan nöronlarım çalışmıyordur. güneş enerjisiyle çalışıyorum ben bence, gündüzleri de daha çok seviyorum. çoğu arkadaşım geceleri seviyor, gece uyanık kalmanın ve bir şeyler yapmanın daha güzel olduğunu söylüyor. katılmak istiyorum, yani denedim falan ama olmadı ne tuhaf ki. şimdi güneş vursa sırtıma güzel olurdu.. üşüyorum hafif hafif.

songs: ohia da güzel grup, dinleyin bence. günün ilk şarkısı olarak bat for lashes - trophy seçmiştim ama şu anda çalan songs: ohia - white sulfur geçti onu sanırım. link vermeye çok üşendim, boş bir anınızda fizy'ye dadansanıza var orada hepsi.

http://fizy.com/s/1lt68x

gruuvşark'ı sevmiyorum ben. bana ne.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder