1.10.10

adam dedi ki: "votka geçmişi hatırlatır. geçmişim çok güzeldi, çok hatırlamak istiyorum." kastı hatırlamayı çok istemek değil, daha çok hatırlamaktı ve bu nedenle votka şişesini kafasına dikiyordu belkide. bir iki yudumla eşlik ettim. ilkinde denememi istediği için, diğerlerinde öylesine. geçmişi hatırladım mı emin değilim ama kötü şeyler anımsamadım pek. sonrakinde adama baktığımda geçmişine fazla dalıp yere uzanmıştı zaten. konuşmadık çok.

bir diğer yanımda bira ve etkileri vardı sanırım. muhabbet. kapital yapıdan, reklamdan falan sözettik biraz. benim burjuvazi sözcüklerimden rahatsız olup kalktılar bir ara. ya da konuşma bitmişti ve ben başkasıyla konuşuyordum o ara, bilmiyorum. garipti. ama gittiler. starbuck mesela çok kapital ama adamların kahveleri ortalamaya vurunca dışarıda kahve içmeye göre ucuz ve kaliteli bence. ama kabul etmesi çok iğrenç. bazen bazı şeylerin etik olmayıp doğru olması çok can acıtıyor. değil mi?.. ya da etik olup yanlış olması. hayat ne garip? bira ne sulu. neyse. öyle.

bir diğer tarafta şarap vardı. pagos. köpek öldüren, tam anlamıyla. zamanında bir yudumuyla mide sancısı çektiğimi bildiğim şarap her nasılsa güzel bir tada sahipti, artık nasıl bir şans varsa alanda; güzel bir şeye denk gelmiş. neyse, o muhabbet de geyikti. eğlendik ama kısaydı. zaten şarap da çabuk bitti. ne garip şey şarap öyle.

sonrasındaki yeni keyif maddem sözcükler oldu ne garip ki. ben kafam güzelken çok konuşuyorum bazen. konuştuk. iki üç saat. nelerden bahsettik az biraz hatırlıyorum. fröydü(evet, freud kişisi) inatla konu dışında tuttum ki sevmiyorum kendisini. anlamıyor insanlar. neyse; yine konu dışı o. kitaplardan konuştuk, neil gaiman konuştuk, sandman konuştuk, bilimkurgu konuştuk. güzeldi.

bu konuşmaların bazılarına jehan barbur eşlik etmişti mesela. yani müziğiyle. keşke kendisi de eşlik etseydi, sanırım o sesi dinlerdim ben çokça. ne garip sesi var aslında..

şimdiyse evdeyim, son otobüsü kaçırmanın bana kaçırdığı taksi masrafı ve eğlencenin ortasında kendimle ahlaki tartışmalar yapıyorum. hayır, ahlaki tartışmalarımı öğrenmeyeceksiniz. benim onlar. özel. hıh. evet, kendi kendime trip de attım ama çaktırmayın siz, devam edin.

şimdiyse kendimle, hapşuruklarımla ve mesajlarımla baş başayım. size birkaç şarkı; eğer okuyor ve ilgileniyorsanız.

sanırım konseri dinlemekten çok konuştum ve dinledim bugün. bilmiyorum.

1 yorum:

  1. Bu şarkılar çok güzel ve sevimli! Özellikle "Uyan"a bayıldım.

    YanıtlaSil