5.9.10

myphilosophy

http://fizy.com/s/1ltvcl
insanlara inancımın yüksekliğiyle kapattığım kendime inançsızlığımdan merhaba.
belki yalan söylüyorumdur kim bilir ama kendim için bir şeyler yapmaya genelde üşenen bir insan olarak doğruyu söylüyor da olabilirim. "insanlar çevrelerindekileri, kendilerinin yapabilecekleriyle yargılarlar" diyorlar. günün bir kısmında bu söze takıldım ve düşündüm. insanların yapmalarından korktuğum şeyleri gerçekten yapar mıyım? oha be. yapmam. yuh.

insanların anlaşılmayan ve anlaşılmaması için varolan motivasyonlarına alışamıyorum.
misantropikleşiyormuşum gibi geliyor bu aralar. anlamamak daha faza sinirlendiriyor beni. belki midem de bulanıyordur. bazen tiksinesim geliyor, ama olmuyor. ne beceriksizim? o_O

insan isteyince mutlu olabiliyor, peki neden isteyince tiksinemiyorum? tiksinmek, mutlu olmaktan daha zor bence.



mouse guard diye bir oyun var, frp şeysi. kedisiz ve insansız bir dünyada, zeki ve becerikli farelerin yaşama savaşı. fare toplumunu korumaya and içmiş cesur, onurlu ve hatta şövalye ruhlu fareler. çok sevimli ve bir o kadar da acımasız/gerçekçi bir kurgu. sevimlilik ve gerçekiğin ortak noktası şimdilik benim için. üstelik kitaplarındaki çizimleri inanılmaz sevimli ve pofuduk! çok ironik, çok çelişkili, süfer bişi! (heyecan yapmak, ev ve el yapımı heyecan)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder