22.8.10

Ne?

Ne yazmalıyım diye düşünüyorum günlerdir buraya. Ne yazabilirim? Ya da daha önemlisi, niye yazayım? Öncesinde iki leşim var: Kemik Kanatlar ve Yoğuşuk. Hayatımın farklı dönemlerinin farklı bakış açıları ve yazışları. İnsanlar yaz diyor bana. Neden anlamıyorum ben. Yaz. Ama neden? Neden anlamıyorum ben..

Önceden nedenler vardı. Misal çok eskiden kelimeler birikirdi, parmaklarım kendileri yazardı onları. Sonra bir anlatım kaygısı güder oldu, dışarı çıkmak ister oldu bazı fikirler anlaşılsınlar ya da anlaşılmasınlar önemsemeden. Şimdi hepsi geçti, ne anlatayım? Karanlık fikirlerimi döksem buraya korkarım korkulmaktan çünkü ben bile korkuyorum çoğu zaman onlardan.

Bloglar geziyorum. İnsanlar alıntılar yapıyorlar, düşlerini yazıyorlar, günlerini yazıyorlar, düşüncelerini yazıyorlar, öykülüyorlar, şiirliyorlar, fotoğraflıyor, çiziyorlar. Anonimler, afişe edilmişler, saklananlar, sadece tanıdıklarına yazanlar vesaire vesaire vesaire.. Sıkıldım bu sözcüklerden. Diyeceğim şey belli, ben ne yazıyorum ve ben niye yazıyorum?.. Bilmiyorum.

Çekinir oldum yazılarımdan nedense. İçimde okunmak isteyen bir yan var yanında tüm yazıların silinmek için varolduğunu savunan başka bir yan ile birlikte.

Öldüresim geliyor tüm düşüncelerimi. Yapsam, katil sayılır mıyım?.. Ya da neden sayılayım?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder